Rotorua trip - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van MaritjeJannetjeopreis - WaarBenJij.nu Rotorua trip - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van MaritjeJannetjeopreis - WaarBenJij.nu

Rotorua trip

25 Juli 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Zondag 24 juli zijn we vertrokken naar Rotorua. We zijn daar naar het Wai-o-Tapu park geweest. Een Thermal park, prachtig gewoon, met kokende meren en een prachtige omgeving, maar omdat het hier winter is viel er af en toe een buitje. Het is er kouder dan hier in Auckland want het ligt hoger.
Nadat we in het park geweest waren zijn we naar ons hotel jn Rotorua gegaan en ons klaargemaakt om naar de Polynesian Spa te gaan.
We zaten met 8 graden in een warm stinkend prive zwavelbadje van 40 graden. Zo lekker!!!!
We hadden een geweldig hotel en hebben heerlijk geslapen.
Vanmorgen nog langs Matamata gereden, daar waar de Hobbitsfilms zijn opgenomen, dus weer veel gedaan.
Morgen gaan we weer een nieuwe uitdaging aan maar daarover later meer, kan een paar dagen duren.
Groetjes

• 28 Juli 2016 - 21:06

Pep:

Gaan jullie ook naar Cape Reinga, het noordelijkste puntje van het Noordereiland. Een spectaculaire tocht langs onder meer de Ninety Mile Beach ?