Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van MaritjeJannetjeopreis - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van MaritjeJannetjeopreis - WaarBenJij.nu

Auckland

23 Juli 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 2 lange nachtvluchten en een stop over van 4 uur en 50 minuten kwamen we dinsdag middag om 12.15 helemaal gesloopt aan op het vliegveld van Auckland. We hadden een knoert van een jetlag waar we tot op de dag van vandaag nog last van hebben. Conny en Walter stonden ons op te wachten en hebben ons mee genomen naar huis.
Woensdag was een relaxdag want we hebben tot diep in de middag geslapen wat natuurlijk helemaal niet goed was want zo kom je nooit in je ritme.
Woensdag hebben we Auckland verkend en over vulkanen gelopen, heerlijk geluncht aan de haven.
Donderdag naar Waiheke Island geweest en een wijn toer gedaan, geweldig landschap. Er zit nog heel veel in de pen, vanavond even door onze agency geregeld en geboekt. topper! Maar daar over de volgende keer.

• 24 Juli 2016 - 10:34

Petra:

Jullie hebben al veel gedaan. Heel veel plezier nog en ik blijf je volgen> xx

• 24 Juli 2016 - 19:47

Griet: