Ons laatste avontuur. - Reisverslag uit Kuala Lumur, Maleisië van MaritjeJannetjeopreis - WaarBenJij.nu Ons laatste avontuur. - Reisverslag uit Kuala Lumur, Maleisië van MaritjeJannetjeopreis - WaarBenJij.nu

Ons laatste avontuur.

12 Augustus 2016 | Maleisië, Kuala Lumur

De laatste dagen van een heerlijke onvergetelijke vakantie, zoveel gezien, zoveel meegemaakt, het is allemaal bijna niet te bevatten.
Gelukkig hebben we de reisverslagen en de foto’s om alles nog eens opnieuw te beleven.
Maandag 8 augustus kwamen we terug van een heerlijke week toeren op het noord eiland maar dinsdag 9 augustus was ons volgende uitstapje weer gepland, Conny had iets onvergetelijks gereserveerd. Als je in Nieuw Zeeland bent, bent moet je naar en in de skytower om het uitgebreide Auckland vanuit grote hoogte te zien. Dus gingen wij lunchen in Restaurant Orbit, hoog in de skytower. Het restaurant draait in precies 1 uur helemaal rond, dus tijdens de lunch zie je alle kanten van de stad.
Woensdag gingen we naar de Hunua waterval en naar hot water beach. Bij de waterval was het gelukkig nog droog maar toen we doorreden naar het strand, door overigens weer prachtige bergwegen, begon het te regenen en toen we daar aankwamen regende het zo hard dat zelfs de pinguins het land op vluchtten.
Dus weinig hot water beach.
Donderdag hebben we nog wat door Auckland geslenterd en er bij wijze van afscheid heerlijk gelunchd het weer was lekker dus hebben we nog wat tijd in een park doorgebracht totdat we met dr Ferry weer teruggingen naar Beachland.
Donderdagavond heeft Conny ons naar het vliegveld gebracht want het was tijd om weer naar huis te vertrekken. Om 00.15 moesten we vliegen maar met vertraging van anderhalf uur zijn we toch vertrokken richting Kuala Lumpur, waar we vanmorgen om kwart voor negen aankwamen. We hebben een overstap van 16 uur maar hebben daarom voor 12 uur een hotel kamer geboekt, wat erg relaxed is. Vanavond om 23.15 vertrekken wij voor onze een na laatste trip, naar Londen en dan morgen nog een uurtje naar Amsterdam.
Zo is er dan een einde gekomen aan een onvergetelijke vakantie, we hopen dat jullie er ook van genoten hebben.
Groetjes van Maritje en Jannetje

• 12 Augustus 2016 - 13:27

Henny Lof:

Het was leuk jullie te volgen tijdens de vakantie. Wat is het snel gegaan en wat hebben jullie veel gezien, en zulke mooie en leuke foto's. Een reis om nooit meer te vergeten Goede reis terug en wel thuis

• 12 Augustus 2016 - 14:13

Helga:

Het was super leuk de verslagen te lezen en jullie op die manier te volgen!! Een vakantie om nooit meer te vergeten, wat hebben jullie veel gezien. Goede reis!!!!!

• 12 Augustus 2016 - 21:16

Griet:

Hey meiden. Echt te gek om zo toch een beetje mee te beleven van jullie waanzinnige vakantie.